Sleep tight

Nu blir det sängen för mig!

Jag är alltid jättetrött hur tidigt som helst på kvällen, men sen vaknar jag en timme innan klockan ringer på morgonen och är jättepigg. Dum som jag är tvingar jag mig alltid att somna om och sen när klockan ringer är jag som ett lik och gör vad som helst för att slippa kliva upp.

Imorgon är det dags att rida Liagh, så jag lär behöva all energi jag kan få. Sömn + cupcakes!


Sötaste öronen har hon i alla fall!


Jag har mat långt upp i halsen tror jag. Så jäkla mätt som jag är nu har jag ngo aldrig varit...



Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Lina

hörru tjockis, jag saknar dig ;o <3

2010-02-22 @ 16:39:02
URL: http://linamogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0