Short Update

Inte så mkt och berätta idag.

Stoppade 11 hästar i hagar, 4 i skritten och red MrFox, Conor och Lee. Alla var snälla :).


Walkern/skritten
Ägnade nästan hela dagen åt att tvätta de 11 hästarna när det skulle in. Det var neverending story, och jag blev nog minst lika blöt som hästarna. Kallt ! :(

Nu ska jag gå ut på en promenad, hoppas jag inte fryser för mycket. Har haft en huggande känsla i högra, nedre "hörnet" av magen, typ precis över höftbenet. Hoppas på att det ska gå över nu när jag går. Jag vaknade inatt av det och sen har det huggit lite då och då under dagen. Inte kul...


Ska kolla klart på New Moon ikväll, har en timme kvar. Hihiii :)

Hoppas alla har haft en bra dag!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Akta att det inte är blindtarmen!!

2010-02-01 @ 18:52:40
Postat av: tant Anna

Pastatarmen? Hur var han , Conor? Gillar du Mr Fox? Bli inte sjuk nu, det vill vi verkligen inte! Krya på dig!!!

2010-02-01 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0