Shortie

Hinner inte skriva vad jag har gjort idag, men kan sammanfatta de med två ord; STÄDAT GÅRDEN!


Kvällsfodringen tog evigheter trots att jag sprang som en dåre, och efter den tvättade jag Ivory. Lisa ska tvätta, rycka manen och klippa svansen på WonderBoy imårrn för "he looks desperate!" enligt Oliver. 

Här sitter jag och berättar helt onödiga saker för er istället för att äta lunch eller nått innan Alex kommer. Vi ska åka till Birr eller Galway och eftermiddagsshoppa lite, hihi :) Det behöver jag efter att ha sopat hela gården i spöregn idag. Om Alex inte pratar ihjäl mig blir det nog en himla trevlig liten kvällstripp, och en liten energiboost innan Italianohelgen drar igång. 2 x crosscountry imårrn och 9 till hunt lördag + söndag. PLUS dom "vanliga bokningarna", vilket brukar vara runt 12 varje helgdag. Vi kommer kanske att få hyra en extra lastbil inför helgen om de vanligt bokningarna är lika många.

Nu äre bäst att jag slutar så jag hinner springa upp med datan innan Alex är här! Klockan är ju 5.05!! :D


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: tant Anna

Oj, vad spännande! Vart åkte ni? Får vi se vad du köpte? Godis? Balsam? Vill se fina Wonderboy!

2010-02-04 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0