Rain Rain Pain Rain Rain Rain

Jag rider och rider och det är ganska okej förutom att det pissregnar. Oliver sa; "Don't do more than you need now in this rain, i'll be here with you tomorrow.", så jag tar det ganska lugnt. Har en headache made in hell idag.


Har ridit ut Amigo med Ann och Rocky och sen har jag ridit Rio och Dex. Jag hatar att rida Dex, han är så träig i halsen och vill inte svänga vänster. Han är väldigt "hård" i munnen, och lyssnar bara om man sliter för kung o fosterland. Män brukar komma bättre överens med honom än kvinnor tror jag.


Rio var sitt gamla jag igen, och det känns skönt nu när massa gäster kommer i helgen. Imorgon kommer dom till och med! Massor av italianos, som tydligen också är från en huntklubb och därför ska vi bräcka dom nu genom att ha allt perfekt. Hehehe.

Jag ska rida WonderBoy, kanske Lizzy och kanske longera TipToe. Kanske, kanske, kanske...


What do I know for sure? (hehehe jag har tittat för mkt på Oprah)
Att Oliver ska på begravning ikväll...igen.
+ Att Kim har sin unislimkurs ikväll.
+ Att Oliver inte kommer hem i tid.
= Wilma is the babysitter all evening.



Jag tycker att det är kul! Barnen är snälla (jag ska inte säga för mkt i förskott nu...) och jag älskar Kims hus så jag är gärna där. Halv 6 kommer Theresa och hämtar mig, därför bloggar jag nu. Är inte säker på att jag hinner sen, mellan fodring - middag - barnvakt, men jag kan ju inte svika er totalt!


Ha en bra kväll allihopa! Ska försöka komma på nått mer att slänga upp om jag får lite tid innan jag åker. Så lätt blir ni inte av med mig ska ni veta! ;)


Puss,

WilmaVictoria-





Kommentarer
Postat av: Jane

Snow, snow, snow har vi här om irländskan skulle undra.

Hoppas du får en skön kväll och TACK för att du tänker på oss som är beroende av dig!!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0