Not alone!

Jag är inte ensam på alla hjärtans dag! Jag har tre vänner, kolla:

Vi leker "peka på en pinne". Den som pekar längst vinner.

Totalt onödigt, jag vill egentligen bara svara på lite kommentarer eftersom att jag suger på det.


Svar på kommentarer;
Anna: Jag har överdragsbyxor men orkar aldrig använda dom, haha! Och ja, jag rider Davids hästar och han är jätteglad att jag rider McNally åt honom eftersom att han är lite..speciell? Iaf att hoppa upp på. - Klart jag tar hand om mig! :)

Mamma; Vet inte French Buffet han ägs av stuteriet, men ska fråga Alex imorgon.
Tyckte att jag kände igen namnet! Hovarna var fina nu i alla fall. Han är gammal, över 20 år, kanske därför han har svårt att få stona dräktiga? Eller det kanske inte spelar roll. Någon som vet?

Ni andra söta; Tack för att ni läser, och fortsätt hitta allt roligt i min blogg som jag inte lyckats hitta än! Ni är bäst! :)


Hoppas alla hade en jättebra alla hjärtans dag!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Skönt att höra att du inte är ensam.....?

You scare me!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0