Mission of the evening

I bilen på vägen hem från affären undrade Oliver vad det egetligen är jag håller på med på datan på kvällen.


Facebook, svarade jag, och orkade inte förklara om allt annat jag gör. Han är inte direkt internetgenerationen, haha! Han ville också ha FB sa han, så jag sa hur han skulle gå tillväga. Klarade han det? Njaaa..

Först kom han in och undrade om den där konstiga koden man ska skriva in. "Dom vill att jag ska skriva in "texten i lådan". Varför det? Måste jag göra detta varje gång? Måste jag komma ihåg den?"

Jag förklarade, och han försvann ett tag till. Sen kom han in och bad mig gå ut och göra det åt honom, och nu finns han på Facebook! Långt bak i sökningen, men han finns! Han har en bild när han sitter på en fux och pekar met ridspöt, så känner ni honom - bli vän!


Dålig kvalité..men vem är hans första vän? Jo jag!! K00000LT!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hhahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!! Jag dööööööööööööööööööööööör!!!!!!!!!!!!! Trodde aldrig oliver skulle försöka sig på facebook, och att han undrade om den där textrutan hahahahaha så himla äkta honom och jag lovar att han knappt förstod vad som stod däri hahahahahahahaha!!! Har redan addat honom fy faaaan vad kul :DDDDDDDDDD

Var rädd om dig min andra äkta hälft och kom hem om det gör för ont. Vi har redan börjat planera inför helgen när det är horseshow, BARA ööööh 9(!) månader kvar <3

Puss puss R

2010-02-25 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0