Me and my socks

Bara för att bevisa för er hur kally det är på mitt rum så ska ni få se mina tusen lager med strumpor. Jag satsar hårt på det här med strumpor, för jag har hört att man inte fryser om fötterna är varma.


Vi börjar med en liten sockilur.


Drar på en lång.


En tjock.


En tjock och rosa.


En äkta hemmastickad svensk raggsoocka.


Avslutar med en duntoffel som knappt går på.


Sen somnar man gott och vaknar mitt i natten av nageltrång, får panik för att man inte får av sig duntoffeln som sitter som ett korvskinn, men vet inte om det är värt att sätta sig upp och släppa in kyla eller om man ska låta det vara.. Jag är nog den enda tjejen (människan?) som har fått någon slags nageltrång av strumpor. Kansk en signal att det är dags att klippa naglarna?


Varför känns det förresten som att tånaglarna växer fortare än dom på fingrarna? Dom på fingrarna har ju inte växt alls dom senaste 16 åren och 7 månaderna...


Vilka problem jag har va?

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Hm...de där första grå ser väldigt bekanta ut...har de kanske bott i min byrålåda??



Äsch, jag är inte snål av mig. Din röda Dieseltröja passar jättebra på mig =)

Postat av: Åke

Irlandsproblem!!

2010-02-10 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0