McDonaghs

Jag följde med till puben igår, för ovanlighetens skull. Tänkte först skite i det som vanligt, men ångrade mig. Jag kan inte gömma min på mitt rum hela kvällarna, varje kväll. Inte okej!

Michelle, David, Davey, Kim, Charlotte, Michael och Alex åkte, så det blev ett bra gäng. Det var redan massaor med folk där, och nästan alla drack som om det var deras sista dag i livet. Jag drack två cola och förberedde mig på att skratta åt alla dagen efter när det var dags för hunt, hehehe.


Pratade mest med Charlotte och Michael som är Kims bror + hans tjej. Dom åker hem imorgon och har varit här sen förra lördagen. Jättetrevliga är dom, hur gulliga som helst verkligen. Davey höll ett långt tal om hur töntiga han tycker tjejer är när dom klagar på att dom är tjocka och undrar vad det är för fel på alla, och Alex "1 Guinnes-regel" bröts hejdlöst. Det var nog allt ni missade om ni inte var där!

Åkte taxi hem med David strax efter 12, och somnade så fort huvudet nuddade kudden.


Det var kul att komma ut för en kväll, och det var ännu roligare att vara den enda förutom Oliver som inte ville gå och dö i ett hörn. Awesome! "How are you" har nog aldrig varit så roligt att fråga som imorse! Skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller hur var det..?


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0