Let the pictures speak


Jag på TT och Aoife på Dex


Jag, WonderBoy och Spice Girls örontipp


Aoife och Spice Girl


Haha, Jameson ser gigantisk ut!!!


Fram med öronen Clint!! :)


Jameson & jag i floden


Clint i floden.

Sen tog vi lunch, och bilderna vi tog efter det har jag inte än. Men jag red Tiny(!), lilla Maxi och någon mer jag inte kommer ihåg. Just ja, Lee var det! Maxi bockade som ett psykfall i början så jag red henne länge så hon blev trött. Sen bockade hon i sjön, men jag höll i mig som en liten apa som vanligt.

- Jag är inte bra på att rida, jag hatar bara att ramla av så jag håller i mig!

Ni får se alla de bilderna imorgon, men nu är det slut! Kul att Aoife (uttalas "iifa") är fototokig som mig och har en liten kamera hon kan ta med ut när vi rider! Min systemkamera är ju inte den smidigaste, haha...


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Åke

Varför har ni ingen snö?? FUSK!!

2010-02-25 @ 22:42:22
Postat av: tant Anna

Jameson är gigantisk!!!!

2010-02-28 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0