I'll make it fast

Hejhej!

Min data 'r helt dum och st;rd p[ alla s'tt och vis.

Ni kanske har listat ut vad som 'r fel nu_ Precis, mitt tangetbord luras och knapparna blir n[got helt annat. I alla fall alla symboler och de tre sista bokst'verna i alfabetet. P[ msn funkar allt...

Sjukt irriterande, s[ jag tar lite om dagen himla kort. Och nej, jag t'nker inte ta det p[ engelska f;r att slippa alla skitbokst'ver....

Fick en ny slav idag som 'r b'ttre 'n den gamla. Eller inte b'ttre med h'star, me jag gillar henne mer. Jag sa allt om hur mycket jag hatade den f;rra till henne p[ lunchen, och det visade sig att hon k'nner honom. Oops, hehe. - Could not care less!

Vi tv'ttade h'star n'stan hela dagen och Oliver var i Roscommon. Han 'r helt f;rst;rd ;ver att folk inte kan hoppa d'r dom SKA p[ hunten, och att dom som ska s'ga vart folk ska hoppa inte g;r dett utan pratar ist'llet och 'r helt lost. Det resulterar i att alla murar 'r trasiga ;verllt och Oliver f[r [ka tillbaka och fixa allt dagen efter med h'jlp av 2-3 andra. Stackars!


Jag blir galen p[ tangetbordet. N[gon teknisk sj;l som vet jag vad hr kommit [t f;r knapp_ Jag skulle kunna testa alla, men 'r r'dd att g;ra allt v'rre.

Detta 'r vad tecknena betyder;
_ = ?
[ = å
' = ä
; = ö


Jag skrev alla i msn och kopierade + klistrade in nu. Kom precis p[ att jag kunde skrivit inl'gget i word och sen klistrat in det h'r, men d[ hade ni inte f[tt en lika jobbig kv'll som ni fick nu. Hehehe.



Cool pic of Sputnik, huh?


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Lina

det går inte att sakna mig mer, för jag saknar dig mest ;o



höhö, jag älskar mina brills också ;D kanske ser lite nörd ut i dem, men what ever ;)

<33333333333

2010-02-23 @ 00:13:30
URL: http://linamogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0