I must be retarded

Kommer ni ihåg den Italienska korsordstidningen jag skrev om förut?

Jag har kvar den, och den ligger på mitt skrivbord och blänger på mig hela nätterna. Det är en tjej på framsidan, och jag har stört mig jättemycket på att jag inte vet vem det är. Antagligen någon italiensk kändis som bara italienare känner till, men fortfarande irriterande. Hon blänger ju på mig!

Jag funderade på att adda någon random italiensk snubbe på Facebook som kunde berätta vad hon heter, kanske någon av dom som var här förra helgen, så jag tog kort på tidningen och lägger in bilden på datan. Då märker jag detta:




Jag känner mig inte alls dum. Snarare smart, lite som en detektiv.
Jag tror att hon heter Alessia Mancini. Vad tror ni?



Mancini..Mankini.. Hehe.



Ursäkta min otroligt låga natthumor.


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

asg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0