Hunt season is over

..eller ja, i alla fall Olivers säsong.

Hans sista hunt var idag, och det blev tyvärr ingen bra. :( Inget riktigt GO eftersom att rävarna gömde sig så duktigt = lite småsegt för dom som rider. Det var i alla fall jättefint väder, och jag och Lisa åkte runt med Trevor och jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig nästan hela tiden! Jag tror vi hade den bästa dagen av alla, för Trevor var så jääääkla rolig! Inte alls den tysta som han är när vi är häromkring.

Alla var jättetrevliga när jag gick runt med kameran - dom ville väll vara med på bild? Wohoo, jag är poppis! 

Jag tog massa bilder, så i puben efteråt trängdes alla för att se om dom fastnat på bild. Jag frågade vilken färg dom hade på hästen och schabraket och sen letade vi. Det började med att jag visade dom jag kände, men efter ett tag var ALLA där. Wohoo, jag är poppis!! (Okej, jag ska sluta vara dryg nu).

På tal om något helt annat så har förresten sett de två första good looking killarna på Irland sen i november, fast en var bara snygg när han satt på sin häst och hade ridhjälmen på sig. Annars såg man hans lite för långa panna och hur kort han egentligen var, hahaha! Herregud, hoppas han inte hittar hit och kan svenska!

Dagen gick jättefort och jag har sprungit som en tok för att hinna med att ta bilder. Så svårt att veta vart dom ska rida, så man får verkligen kubba på som en galning för att hinna fram i tid (om man inte snålåker på fotstödet på någon random snubbes jeep, hehehe).





Nu ska jag börja maila bilder till alla. Jag har fickorna fulla med mailadresser och små förklaringar om hur dom/hästen ser ut så det blir rätt. Ja, vi får väll se var bilderna hamnar. Vi ska nog be dom lägga upp bilderna på Roscommons Hunt's hemsida, coolt va? :D


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Irland kommer bli helt avhästat och avfolkat när du drar...Vi måste nog bygga ut Sverige.

Köpa Norge, kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0