Good news vs. Bad news

Good news:
ÄNTLIGEN har vi fått internet in till huset!! :D
En sladd in till the Den har vi fått, så nu sitter jag och kollar på Glee samtidigt som jag bloggar. Wohoo! Glee är en musikalserie som faktiskt är jättesöt. Jag är inte så insatt. Än. Men det kan vi nog ändra på.

På tisdag kommer fransken som ska jobba med mig. Är han värdelös sätter vi honom på bussen hem på onsdag sa Oliver, haha. Ingen överdrift här inte! Och så sa han det med några fler "fuck" i meningen... "If he's fucking useless we fuck him up on the fucking bus on wedensday, HAHAHAHA".


Bad news:
Jag har fått en hål på undersidan av min ena ridstövel... Och jag har fortfarande ont i tån som Moyroe hoppade på när han hade kolik.


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Shoppingdag, närdå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0