Fry chocolate?

För någon dag sen fick jag ett enormt sötsug och gick på godisjakt i huset. Väldigt magert måste jag säga, men tillslut hittade jag choklaaaad! Halllujah!

Jag slet upp den, och när halva var borta märkte jag något som stod på chokladen.

Fry? Men det är ju choklad.. Jag kan ju inte STEKA chokladen?

Dum som jag är börjar jag kolla på förpackningen efter anvisningar. Hur länge? Vad blir skillnaden? Kommer den inte bar smälta och bli en sörja i min stekpanna? Jag hittade inget och tyckte då att den som har gjort den jäkla chokladen kan ta och berätta för mig vad som händer om jag steker den.

Sen såg jag.. att det var märket på chokladen.

Precis som det står KitKat på KitKat osv. Ganska logiskt och väldigt vanligt. Men jag tycker att FRY är ett jäkligt ologiskt namn på en chokladtillverkare så jag vägrar att känna mig dum.

End of story!


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0