Falling Apart

Alla mina ridkläder blir överanvända här! Dom är inte vana att bli använda hela dagarna, varje dag märker jag, speciellt inte mina skor!!


Insidan av min ridstövel.


Sulan som är påväg av.


Hål på framsida lår på mina ridbyxor = papperskorgen!
Jag ensilagade och ställde ner kärran, och fastnade i en liten metallbit på handtaget som blev när Oliver svetsade den. Riiitsh - trasig ridbyxa!


Hål på rumpan på mina gråa ridbyxor.
Jag fastande i en spik som stack ut från en bänk jag satt på.. :(



Mitt första par ridstövlar är kasserade för länge sedan, dom var awesome! Jag har inte slängt mina gråa ridbyxor än, men när jag gör det blir det det tredje paret!!! Men av det jag förlorat här saknar jag förståndet mest!


Jag ska fråga Oliver om jag kan få ta ledigt en halv dag och åka till Galway med Lisa och köpa ridstövlar och en piska som jag ska vakta med mitt liv, och aldrig lägga ifrån mig! Ridspön får egna ben här...


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: tant Anna

Hoppas du hittar något bra! Annars vet Michelle en bra postorderaffär i England. Använd överdragsbrallor när du fodrar och sliter och rid i ridbrallorna, var rädd om dig!



Anna

2010-02-14 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0