Don't freak now, mum.

Jag har ju glömt att berätt en sak: Jag har tappat känseln i halva min vänstra fot! Stortån, pektån och långtån (ja, jag döper dom som fingrarna) är helt domnade. Känns som när foten "somnar", fast det har varit så i över ett dygn nu. Så det är inte känseln som är borta helt, den bara sover lite.

Nyss trodde jag att jag skulle på samma sak i högerarmen och handen, för den domnade till och sen blev den iskall, om och om igen. Jättecoolt, och lite läskigt.

Men fatta vad smidigt om jag tappar känseln, då kan jag ju ramla av hur mycket som helst! :D

..fast känseln är ju fortfarande kvar kom jag på. Jag släppte en stor sten på min fot idag för att se om det gjorde ont, och det gjorde det. Attans. Jag kanske bara tog fel fot...


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Don't freak?

Hur tänker du nu?



- Klart som sjutton att jag FREAKAR!!!!

"Glömt säga..."?



Vi pratar om det ikväll, Ok?

Postat av: Ancha

Haha, men alltså Wilma! Haha!

Ojojoj!

Love Your Funny blog U Know :D

Hoppas du återfår känseln :D <3

2010-02-15 @ 22:16:52
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0