David, my God.

WOHOOOOOOOO!

David från Dublin som är här varje helg kom förbi och tyckte synd om mig som sitter här ute i kylan. Jag tycker fasktiskt också lite synd om mig själv, men det hör inte hit just nu. Han jobbar i alla fall med datorer och sa att han ska ta med ett mobilt bredband till mig nästa vecka.

Oliver har tydligen sagt att internetkillen ska fixa internet in till huset "nästa vecka" i två år...





Två bilder på David från 1986 när han var modell. Coolt va?


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: tant Anna

My godness! Är det där David Stains? Är inte han kock? Modell! Lång och smal är han ju verkligen! Undrar så hur han ser ut på någon av sina hästar! Rider du hans hästar?

2010-02-14 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0