CupCakes!

Lisa kom förbi och jag hjälpte henne att halma boxar efter att hon hade mockat ur dom. Fikade med Joey i evigheter och kollade på bilder från hans hunt. Hans häst har brutit benet efter att ha bråkat med en annan häst, så nu saknar han Brain, hehehe. Han får gärna ta tillbaka honom för mig.

När gården var klar med ensilage och sopning åkte jag och Lisa och shoppade mat och sånt. Jag köpte ett stort lager av Olivers och mina favoritflingor och såklart ingredienser till cupcakes!


20 små cupcakes i grönt, rosa och blått!

Dom största fick bli gröna med en rosa klick på som ska representera en blomma. Flowerhill, fattar ni? Hehehe, jag är så finurlig att det ryker om det!

Cupcakes blev spot-on på huntfikat efter en jättelyckad och lång dag. Alla var sötsugna, och John undrade om jag inte hade några chokladkex gömda någonstans. Nästan, sa jag och sprang och hämtade en bricka med cupcakes, haha!

Jag borde bli uttråkad oftare tyckte alla, och de fick mig att lova att jag skulle gömma dom som blev kvar tills dom kom tillbaka imorgon. Vilka myglare, va? Mina världsomtalade cupcakes förstörde även Theresas diet som hon går på, men det är ju inte mitt problem. :)

Ärligt var dethär dom bästa cupcakesen jag någonsin gjort! Inte torra eller smuliga, och glasyren var pefekt! Slänger upp receptet sen kanske om jag är på snällt humör, haha.


Puss,

WilmaVictoria-



Kommentarer
Postat av: Jane

Kanske Flowerhill borde öppna sitt eget konditori??

Du är helt makalös, vilka mästerverk!!



Förstår att de tycker du borde bli uttråkad oftare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0