Born to make me happy

Åh, idag fick Frodo skor igen!! Jag tog honom på morgonturen med Pia (svensk tjej som bor i england sen 16 år tillbaka) och två Ballinasloetjejer. Han bockade bara en gång, och stegrade-jättehoppade framåt-bockade bara en gång. Så himla duktig han är min lilla snuttebubbe! LYCKAAAA!




Skickade iväg 9 hästar på hunt innan vi red ut förresten. Ointressant, men sant.

Jag red ut med Michelle (Clint) och Pia (MrFox). Jag hade Lee, och han var underbar även fast jag lät Pia och MrFox gå först mestadels. Jag blir nästan lika glad av att rida honom som av Frodo. Nästan!! Men det är något speciellt med Frodo. Älskar hans trav, den är så gungig och härlig! Oliver vet att jag älskar honom och det är bra, för då får jag rida honom ofta med grupper, det är bra att han går mycket tycker han. Perfekt!
- "Don't forget to ride Frodo tomorrow when he gets shoes." 
- "Ohno, i wont." 
- "Oh ofcourse, you would never forget him, would you?"


Red ut ännu en gång med Pia (Conor), Michelle (Lizzy), David (Lexus), Emer (Polyanna) och Berine (Greg) och då hade jag den nya hästen, Goofey. Så heter den, och vi vågar inte byta namn för det betyder otur. Den enda hästen vi bytt namn på hittills är Holly...

Solen har lyst på oss hela dagen, och jag har ridit i ridbyxor, linne och hoodie hela dagen utan att frysa! Lite skönt? Jag hade en polotröja och hoodie först och höll på att svettas ihjäl!! Hur avis är ni nu?


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, David lagar idag igen. Lyx!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0