Be over already!

7 februari idag. Det betyder att det nästan är slut på huntsäsongen!

Egentligen håller den på till någon gång i mars, men det pratas om att förlänga den eftersom att så mycket blev inställt under frosten. Det påvärkar dock inte oss här upp på Flowerhill, för vi slutar nog när februari är slut.

Jag har tyckt att det skulle bli sorgligt när den slutade, för då blir det inga ensama helger som jag uppskattar. Men det blir såklart mer crosscountry, hihihi!


Hur som helst. På puben igår sa Kim att hon hade pratat med Oliver (tror jag, eller om hon skulle..?) om att jag kunde följa med henne och grooma på helger ibland när hon tävlar fälttävlan och det är gästtomt på Flowerhill! Hur kul som helst ju! :D Hoppas verkligen att det blir så. Jag tycker om att umgås med Kim, jag älskar fälttävlan, jag gillar tävling, och jag har tävlingsgroomat ungefär 100tusen gånger. Vad kan gå fel?

Nu får gärna huntsäsongen ta slut. Bring me eventing, and keep the costumers away! ;D


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Världens bästa tävlingsgroom =)

Åh vad jag vill vara du.... <3

Fast jag tävlar hellre än jag groomar =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0