Babysitter #1

Jag var barnvakt åt Zara och Sem idag igen, så gulliga är dom. Sem är lite jobbig för han springer mer än han äter vid middagen, och då kan inte Zara heller äta. Lösningen denna gång; Ben&Jerrys!

Jag gör dom till Ben&Jerrys-fantaster i tid, och de är snart fast kan jag lova. Zara älskade det! Jag tog med Baked Alaska så att Sem kunde sitta och suga fram isbjörnarna i vit choklad. Han jämförde det med att vara "en sån som gräver fram dinosaurier", och det är ju också ett sätt att se på det. Förutom att en isbjörn i vit choklad kanske inte ger lika mycket pengar som ett gammalt dinosaurieskelett, men sånt tänker han inte på. Än.



Förresten! Är det någon som någonsin har hittat marshmallowsvirvlarna i Baked Alaska? Det har inte jag, och jag är besviken! Nästa gång ska jag smälta mina enga marshmallows och hälla i.

Ikväll blir det Cookie Dough och nån dålig film på tv skulle jag tro. David och Michelle var här och vände innan de åkte till Roscommon där de sover inatt. Hunt Bal, remember? Hann bara säga hej till David så jag vet inte om han har med sig nått internet än. Hoppas!

Om gästerna inte kniper jäkligt tyst inatt när de kommer hem ska jag skälla på dom på svenska tills de svimmar. Sen ska jag lägga kardborre under sadeln på allas hästar imorgon och gå lös med havren som en tok. Sen är jag nöjd.


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0