2 cool 4 my blog

Ni no-lifers som har tid och ork att titta in på min blogg varje dag märkte nog att jag inte bloggade igår. Det här var allt superspännande som hände i mitt superspännande liv igår;

- Red ut med Jamie, Chris och Oliver och hoppade lite.

- Tog Zorro och Victor till floden. Victor var helt okej och Zorro är mycket bättre nu!

- Red ut med Jamie och Chris och hoppade lite mer.

- Satt och pussade på Holly som låg ner hela dagen. La ensilaget vid hennes huvud och gav henne en vattenhink. Klagade på Oliver att han skulle ringa en annan veterinär eftersom att den han ringde inte kom. Det gjorde han, och Holly fick en smärtstillande spruta så hon kunde ställa sig upp. Stackars liten :(.

- Red säkert massa mer men är totalt glömsk.

- Vi fick en ny gäst, som egentligen kom i förrgår men för sent för att jag skulle hinna träffa honom. Chris heter han, och kommer från Danmark. Har bott i England 20 av sina 32 år, så han låter totalengelsk när han pratar.. Jag vill också. Vi pratar engelska med varann hela tiden bara för att vara artiga, men när vi var ute och red med Jamie pratade jag svenska bara för att inte Jamie skulle förstå. Hehehe.

- Alex tog en ledig stund och kom över till Flowerhill vid 4-5tiden, så jag följde med henne till hennes gård och hjälpte till med kvällsjobbet där eftersom att jag var klar här hemma. Jag tog en massa kort som jag ska visa er! Sen åkte vi och köpte KitKat och CocaCola och sen åkte vi till Flowerhill.

- Åt Davids middag med Michelle, Oliver, David, Chris och Davey och sen åkte vi till puben. Inte Oliver, men vi andra.

- Jag upptäckte att jag var världens sämsta biljardspelare. Det fanns 6 gula bollar och 1 röd (ja, jag var gul), och när jag skjuter missar den vita bollen alla bollar och studsar emot alla kanter innan den träffar den röda bollen och sen åker ner i ett hål. Jag skjöt dock aldrig ner den svarta bollen! Jag skyller på att jag är förvirrad för att dom bara har gula och röda bollar och inte "hela och halva", haha!


Så ni kanske förstår att jag inte hade tid att blogga? Men nu gör jag ju det! :D

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Vad är det för fasoner att kalla oss trogna, beroende läsare för no-lifers?



Det gör ju ont i.....hjärtat!!!



Trodde du blivit av med BM-pryon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0