The story of the secret code.

Internet var det ja. Det har han här ska ni veta, både via kabel och trådlöst. Visst låter det jättebra :) ?

Visst låter det lite mindre bra om jag säger att han inte har koden till det trådlösa så man inte kan ansluta sig, haha? Och kabeln finns i kontoret som är en oisolerad byggnad bredvid dethär huset där man måste klä sig som en eskimå för att sitta. xD

Men det är helt okej ändå. Jag skriver bloggen i något coolt fake-word på datan och sparar dom, så uppdaterar jag flera inlägg åt gången några dagar i veckan. :) Jag är så himla smart!

Puss, och blås i örat från Jameson!

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Lovely! Jag har väntat ihjäl mig på det här. Mysigt att läsa på bussen hem från Timrå. Ser fram mot att se kort:).

2009-11-09 @ 23:27:27
Postat av: tant Anna

Åhhh, Jameson! Vist är han söt!

Ivory var det en tjej som red jakt på när vi var ute. Hon kom från puben vid 12 dagen efter i sina ridkläder och hon var inte nykter! Kom från Monaghan, rätt mörk tjej m fräknar. Finns på foton på mitt FB album.

Hur är Kim? Vi träffade ju henne inte, så jag är lite nyfiken! Den rödhåriga tanten Florence på mina bilder ska du vara snäll mot, hon pratar en massa men verkar supergullig. Om du fjäskar lite för henne tror jag hon gör vad som helst för dig, ex kör och köper pizza eller något... (en gissning bara..)

2009-11-10 @ 15:38:37
Postat av: Wilma

svar till Anna: Haha ja, han är så himla gullig!! Victor också, fast inte att rida. :P

Kim är trevlig! Jag har inte pratat så mycket med henne, men hon brukar sitta och trimma sina hästar på ridplanen så jag står ofta och kollar på henne genom köktfönstret när vi lagar mat, haha!

Jag fjäskar för alla! Eller, jag är trevlig, det räcker :D

Det var någon här som jag inte kommer ihåg vad ohn heter, något på D tror jag, hon var jättesnäll och lärde oss massa små trick om hur allt funkar. Oliver tror ju att vi redan vet allt!! :O

2009-11-10 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0