The first fall

Justja, jag glömde berätta om igår!

Jag tänkte att efterom att Rebecca har pajjat sitt vänstra knä och jag vill vara lika cool som henne, så tänker jag också gör sönder mitt. Men eftersom att jag aldrig lyckas ramla av så slängde jag omkull mig på stallplanen här ute och kraschade det istället!

Lägger upp en bild någon dag så ni får se :D!



Nämen allvarligt så är det snorhalt på vissa ställen på gården där allt vatten rinner ner. Det blir som "alger" som växer på asfalten. Det var en tjej som ramlade och bröt handen/handleden/någonting för ett tag sen.. Så när jag kutade omkring med ensilagekärran och den tog fart ner för backen så halkade jag när jag skulle stanna den och wooops, så var mina svarta ridbyxor kaputt. Lika bra det, jag har funderat på vad jag ska göra med dom.. Dom har ju blivit alldeles för stora, haha! Nu är det problemet ur världen. :)


Nu kan alla ha en tyst minut för mitt knä. Klara, färdiga.. var tyssssssssta!

Puss,

WilmaVictoria -


Kommentarer
Postat av: tant Anna

Stackare!

Var rädd om dig! När vi var där sandade Oliver med något blandat grus med gigantiska stenar i.



Du måste ta kort på Mamma med glasögonen!



Vad roligt att du har en egen häst att rida! Kan du rida för någon instruktör? Alltså typ Kim eller någon? Markarbete tänker jag då.



Glosor att plugga: ridbanans vägar och ord som skänkelvikning och serpentiner. Hahaha! De kanske inte finns i vokabulären på Flowerhill? Its just to bounche, bounce, bounce and GO! Stor morot till Conor och Wonderboy!

2009-11-24 @ 20:53:44
Postat av: Wilma

Anna: Haha, ja jag ska vara försiktig :).



Jag vet inte, Kim kan nog hjälpa mig om jag frågar skulle jag tro. Mjo, det har jag tänkt på. Men alla glosor fastnar lättare när dom förklarar dom "på plats" lixom :P.



Men jag känner inte att jag har varit lost på ord här, dom använder inte så mkt flashiga ord. Det är mest "legs, legs" eller "half halt". That's it!



Stooora morötter till Conor och Wonderboy! :D

2009-11-25 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0