It's almost like home!

Man blir bara mer och mer hemma här, det är så skönt! Jag kännder mig mindre och mindre som ett efterblivet mongo, och mer som någon som faktiskt kan något.



Och TipToe är jättegullig! Hon är inte lika sur när man kommer fram till henne i boxen längre. Jag stod och hängde över hennes boxkant en stund idag efter att jag hade sopat stallgången där hon står, och bara pratade lite med henne och kliade hennes man när hon åt. :)
Jag vill ta ut henne och se hur hon är att hoppa nu! Alltså inte ut som på hunting, bara kondisträna och testa några hinder! Kan hon hoppa så är hon nog en superbra fälttävlanshäst, så länge hon slutar slira, haha!

Det gick jättebra att fixa alla 13 hästar efter huntingen idag. Michelle och David hjälpte till lite, och det gör dom nog imorgon också. Då är det 17 hästar. Inte sån stor skillnad.
David hade lagat mat åt alla också, kyckling blev det! :) Perfekt!

Jag måste bara söka upp Oliver och tvinga honom att göra en lastbilslista tills imårrn så vi vet vilken häst som ska på vilken lastbil och i vilken ordning. Måste också lära mig att knyta kraggrejen som jag precis fick av Oliver. En "guldnål" fick jag också, nästan som julafton här ju! :) "Don't say I never gave you anything!", Haha!

Jag ska rida Hegrid imårrn och Rebecca ska ha Hennesey (stavning?).
jag har aldrig ridit Hegrid..jag tror att han är fux iaf :)!


Egentligen skulle jag bara skriva de två första raderna, men sen spårade jag ut.. Tihii :)!

Puss!

WilmaVictoria -


Kommentarer
Postat av: tant Anna

Jag red Hegrid, en gigantisk ponny som var rätt felböjd. Vi skrittade ner till vattnet. Rätt söt, liknade min Bold Tinker jag red på (född 1975). Liverchestnut tror jag.

2009-11-14 @ 21:54:08
Postat av: Jane

Åh gud vad jag vill följa med!!

Have fun for me too!

Glöm inte västen kanske?

2009-11-14 @ 22:26:00
Postat av: Wilma

Anna: Mjo, men jag fick ju Lexus ist :P



Mamma: mjo, men nu vet det ju hur det är, hahaha! Jag glömde västen xD



2009-11-16 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0