Happy Birthday

Idag är det alltså Rebeccas födelsedag. Hela 25 år blir hon, och nu kan Oliver inkludera henne i bilförsäkringen. Om hon passerar hans körtest såklart, haha!

Vi har varit så duktiga att motionera hästar att ingen behövde gå idag. Bara hundarna behövde gå ut och boxarna mockas. Oliver, Kim och Ross stcka ut med hundarna medans vi mockade, det var perfekt för jag gillar inte att rida med hundarna. Dom sätter sig bara och bajsar där jag vill rida...

När vi kom in sen så hade Ross lagat lunch åt oss. Pasta med någon tomat/kycklingsås, och väääldigt kryddad för att vara irländskt! Jättegott var det. Oliver kom springande med ett gammalt ljus som han hade tänt och sjöng "Happy Birthday" för full hals, väldigt vackert måste jag säga, hahaha! Det bästa med hela luchen var vitlöksbrödet! :D

Vi pratade lite om allt regn som är nu, och Ross berättade om et ställe inte så lång borta där dom tänkte lätta på trycket mot vattenmuren genom att riva den och låta vattnet rinnu ut genom parken eller något. Tyvärr ville inte vattnet rinna genom parken utan gav sig iväg år ett heeeeelt annat håll och rakt in i ett privathusområde. Gratis pool till alla! :D

Nu sitter vi på rummet och Rebecca har precis lagt över Brüno och några avsnitt Playa Del Sol till mitt minneskort så jag kan titta ikväll. Min dvdläsare funkar inte för jag behöver installera en dvdavkodare eller ngt, men dethät får väll funka tills vidare då. :) Kollade på Ica Age 3 igårkväll.

Om 15-30 minuter, alltså13.30-13.45 kan vi nog börja kvällsensilaga. Oliver sa att vi kan göra det tidigt idag eftersom att det är Rebeccas födelsedag, så vi kan åka iväg om vi vill göra ngt sen. Vi ska nog åka och äta pizza med Theresa tror jag.

Vi har förresten bestämt en sak! Jag och Rebacca alltså. Att när godiset vi har på rummet nu är slut får det INTE komma in något nytt! (Jul är ett undantag). Jag har även slängt allt godis jag inte tycker är jättegott, så nu ska det bli ordning här. Beach 2010, here we come! :D

Puss,

WilmaVictoria -


Kommentarer
Postat av: tant Anna

KVÄLLSFODRA 13.30!!!



Grattis Rebecca, hoppas pizzan var god. Åkte ni till Portumna?

2009-11-27 @ 21:29:27
Postat av: Jane

Nu ska jag ta in och kvällsfodra (22.00).



Jane =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0