Saturday night

Vi såg inte Michelles bil, så vi antog att de åkt och lagade mat själva.

När vi nästan var klara med maten kom Bernie för att hämta oss, och sa

att Michelle sagt åt henne att plocka upp oss. De hade inte glömt oss :D!



Vi åkte till en indisk restaurang där Michelle och de tre tyskarna satt

och väntade redan. Jättetrevligt hade vi! :) Chris åkte också med oss, och så

var Bernie med såklart. David var på puben, där han hade varit hela dagen

redan... Vi tog med takeaway till honom, Dee och Jimmy. Fyllehattar! :p



Middagen var jättegod, och tyskarna är heltrevliga :).

Bernie var så trevlig att jag ska ge henne en ny chans. Hon kan kanske född sån vad

vet jag? Hon sa att jag var en very good rider, så hon är okej igen. Haha :D

Tänk vad lättändrad jag är.. Ljug lite bara så blir jag glad :D!



Sen åkte vi hem. Jag och Rebecca tog med oss cheesecake upp på rummet och kollade på

film, medans de andra (förutom Chris) åkte till puben.




Kommentarer
Postat av: Jane

Äntligen uppdaterat!

Jag har haft värre abstinens än en missbrukare på torken!!



Den där cheescaken hade jag nästan dödat för nu...kan du inte mygla undan en bit i frysen tills jag kommer?

Pliiiis?



BTW - du är en good rider =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0