Preparations

Idag är Oliver överallt och ingenstans.

Det började igår nä en tjej ringde från flygplatsen en timme härifrån runt klockan 9 och undrade när han skulle komma. Han hade lovat att hämta henne, men glömt bort det, haha!! Hon skulle även ha sovit här, men inget rum var ju fixat för henne så hon fick sova på ett Bed&Breakfast en bit härifrån.

Anyway, han är och hämtar henne nu tror jag.

Klockan är 10.41, och han sa att dom skulle vara tillbaka 10. Antar att han har kommit på massa saker han behöver köpa inför dinnerpartyt ikväll. Jag och Rebecca har hjälpt till att dammsuga och sånt sen efter frukosten och nu väntar vi på att Oliver ska komma tillbaka så vi vet om vi ska göra något med hästarna idag.

Överalt i huset kan man nu hitta saker inför ikväll.






600 påsar te!!!


Nu ska jag gå ut och kolla om det är några boxar som behöver mockas.:)

Take care!


WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Wiiii! Spännande. Känns nästan som jag ska på dinnerparty själv =)



Men det ska jag inte, för jag ska städa =(.

Men först ska jag ut i stallet igen och se om den nya "torvbalen" (läs isbalen) har tinat så jag kan få isär den.

Höll på att bryta fötterna av mig när jag skulle trampa/sparka ut den.

Arg? - Knappt förnamnet...



Have fun tonight!



Väntar på uppdateringen efteråt (kom ihåg kameran!)



Kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0