Pick a horse!

Hejhej!

Jag tänkte att ni kanske är mer intresserade av dinnerpartyt än av vad jag gjorde på dagen, så jag gör bara ett litet kort om dagen nu. :)

Efter att vi hade dammsugit och så som jag berättade om så bad Oliver oss ta ut den nya gästen på en liten lugn travtur bara. Jag fick välja häst själv, och tog Frodo. Han är rolig men bättre att rida ut med gäster än TipToe är. Jag var jättegulligt och valde Hegrdi till Rebecca.
Ridturen gick bra, Frodo bockade bara en gång, och det var i sjön, haha!! Jag ramlade i alla fall inte av. :)

Sen mockade vi medans Oliver red ut crosscountry med Chris (gästen). När vi precis var klara fick vi varsit sms där det stod "ride conor and peter ran". Så jag tog Conor och Rebecca Peter Pan eftersom att vi inte har någon "ran"...so far!

När vi var klara var det dags för kvällsfodring. På vägen in från stallet mötte jag Michelle och David som kommit hit från Dublin igen för en långhelg med dinnerparty och hunt.

Vi gick in och duschade och fixade oss, sedan var det dinnerpartydax = nytt inlägg om det. :)

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0