Personal Message: Anna!!

Anna! Conor är tvärhalt i vänster bak! Bara sådär lixom.. Han var hur fräsh som helst igår, och nu vill han inte ens sätta ner foten, och ännu mindre gå från boxen.

Jag tror att du måste komma hit och ge honom lite morötter faktiskt!Det är nog det han saknar...



Förresten tror tysken här att han känner dig haha. Han frågade hur jag hamnade här, och jag förklarade att "en bekant varit här och att det var tack vare henne".
Han ba; Hm, vad heter hon?
Jag; Anna He..
Han(avbryter); ANNA, jag tror jag känner Anna!! Han hon hår?
Jag; Haha va?
Han; Ja, har hon långt hår?
Jag; Alltså, du vet att Anna är en ganska vanligt namn i Sverige va, och att 75 av gästena här är svenska?
Han; Jaha.. då kanske jag inte känner Anna.

Aja, det var allt! Tack för alla söta kommentarer! Jättegulligt, förlåt att jag inte svarar på dom bara, men jag är så himla slö...


Puss&Kram

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: tant Anna

Stackars Conor! Jag kommer på direkten! Hoppar i mamsens resväska...

Tysk? Näää... John, the huntsman och hans häst, Michelle, David, Syster som tar hand om Sarah, lilla David som tar hand om the pack. Och en fräsig tjej som rider jakt soch bor i Galway, äger häst hos Oliver och rider i grön jacka. Jobbar för något amerikanskt företag. Hur mår han idag då, Conor?

Du behöver inte svara... jag vet hur trött man blir när man sliter så där, men det är skönt att veta att du läser! Här skiner solen och det är vitt puder på backen. Kan ni hålla er från godiset?

2009-12-13 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0