JingleBells!

Har ju lite bilder från när vi klädde granarna (en är inte nog för Flowerhill ska ni veta) och fixade lite i onsdags. :) Det var jag, Rebecca, Oliver, Theresa (hans syster för den som missat det) och på slutet även deras syrra som bor typ en timme bort.


Lilla granen i stora rummet. Haha Oliver satte fel gran på fel plats!


Checka julgransfoten!


Rebecca o Jag i spegeln.
På kortet till höger där ser ni ett syskon till Oliver, Theresa osv som dog i en bilolycka.. RIP. :(


Theresa är på hugget med glittret!


Jag är cool och har målade hur Rebecca såg ut när hon satte den hemmagjorda toppstjärnan på granen. Paint in my <3 forlife. Jag kommer bli känd för mina paintskills en dag, jag känner det på mig. Enjoy!


Min snygga bild :)


Ps, på tal om rubriken kom jag på en sak som Michelle berättade om igår. Alla började tydligen sjunga "irländska konstiga sånger", så michelle började klaga lite eftersom att hon inte är så insatt i irländska folksånger.
Michelle: Heey, i don't know any of these irish songs..!
Man: Michelle.. this is jingle bells.



God jul! :D

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: tant Anna

Hahaha! Ge Michelle en kram och sjung lite svenska julsånger för henne! FiIInN gran!

2009-12-05 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0