GONE FOR A WHILE

Allt är bättre nu, och Oliver är snäll som ett lamm idag. :) För det mesta.

Dock har strömsladden till min data bestämt sig för att sluta funka, så jag kan inte använda min data. :(
Mamma kommer hit på lördag(?) och jag hoppas att hon har med sig en ny!

Jag går på ipren, 3 om dagen, för det antiinflammatioriska. Har börjat få känningar av överansträngning i händerna. Just nu är det bara ringfingret på vänster hand, men Rebecca som har i jättemånga fingrar nu sa att det började i ett finger för henne med. Jag vill inteeee! Ger det sig inte ska jag o mamma åka till farbror doktorn. ;o

Nu ska vi gå ner och se om Oliver kommer ihåg att han lovade kinamat idag. Tjohooo :)



Jag bloggar igen när jag har en strömsladd. Tills dess får ni ha det trevligt där hemma! :)
Puss,

WilmaVictoria-



Och Anna; Nej, vi kan inte hålla oss från godiset! I lördags gick vi en timme längs en smal, slingrig och kolsvart väg för att köpa godis på McDonaghs. Hahaha!!


Kommentarer
Postat av: Jane

Oh NO!!



Du får INTE sluta blogga, du får allt kidnappa Rebeccas dator tills sladden kommer.



...ingen blogg - ingen sladd!



Pilutta dig....jättemycket!



Mami-can´t-live-without-your-blog <3

Postat av: tant Anna

Jag vill inte heller vara utan bloggen! Skynda dig Jane! Hur mår Conor? Jag levde på kakor innan frukost, inte hälsosamt, men klart gott... skönt att Oliver blivit snäll! Hejja Wilma!

2009-12-14 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0