Goin' Home

Nu är det bestämt!

Biljetten är bokad, och 12.55 lämnar jag Irland imårrn, heading for Stockholm.
Mellanlandar en natt med mamma hos hennes kompis, sen åker jag mot kylan på tisdag.


Mamma pratade med Oliver och han sa att måste jag åka så måste jag. Mamma sa att jag ville stanna och grooma in den nya arbetaren, och Oliver fattade inte varför. Mamma förklarade att jag inte ville sätta honom i skiten, men han sa att han klarar sig och vill att jag kommer tillbaka istället. Han sa saker som att han tycker att jag har blivit en jättebra crosscountryryttare och att jag har bra hand med gästerna, och det gör att jag känner mig uppskattad att komma tillbaka. :) Okej, han sa det inte till mig, men han sa det till mamma. Så hon berättade det för mig, haha!

Anyway, it's a deal!

Nu åker jag hem o vilar mig, sen åker jag tillbaka. Det känns bra. Äntligen ska min kropp få vila! :)


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, måste va riktigt segt.

Men är du i Irland nu, lr vadå? :P Eller är det bara nu på lovet, för annars går du skolan lr? :P

2009-12-27 @ 20:34:59
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaha, okej, tävlar du något?

Brukar du rida för någon? Jag red lektioner för Annelie Elofsson förut på vålis, men just nu rider jag inga träningar för någon, funderar på att ta tag i det nu igen. :)

2009-12-27 @ 20:36:56
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, tråkigt att du måste åka hem efter så kort tid. Men det är ju kanske lika bra om du börjar känna dig sliten. du har inte tid att träffas något nu när du sk till sthlm? jag är ju ändå där nu menar jag:P

2009-12-27 @ 22:06:56
Postat av: Jennifer

Okej, va kul. :P Har du egen häst är i Sverige?

Ja ja, nu förstår jag hur de låg till med skolan och irland. ;)

Men vad jobbigt med ledsjukdom, har du haft ont nu eller är det bara en koll du ska på i förebyggande syfte? Hoppas att allt är okej. :)

2009-12-27 @ 23:31:52
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej, va kul. :P Tävlar du din häst något? Vad heter han? :) Min lillasyster har en häst också. Lilly heter hon, vi köpte henne från tanne ridskola för typ 4 år sedan. :)



Ja vi får hoppas på att du bara överansträngt dig!

2009-12-28 @ 01:21:55
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: t

2009-12-28 @ 09:32:15
Postat av: tant Anna

Duktig tjej! Hoppas ni har tid å träffas något! Välkomna att titta förbi i Lit! Idag är det -20 och lite sol syns allt på himlen. Karolina ligger fortfarande och sover, men idag ska vi köra Lipton (släde?) och rida på Accordion. Det blir tur nr tre för hans del. Han är såå söt. Får Tip-Toe stanna kvar?

2009-12-28 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0