Drop the Bomb

Idag ska mamma berätta för Oliver att jag antagligen måste åka hem och vila om jag ska bli frisk.

Min kropp dör. Överallt. I aaaaalla leder. :( Precis nu när allt känns asbra här igen, men vad gör man?

Jag får väll komma tillbaka sen om jag får för Oliver. Typ i sommar när hästarna är ute mer och det inte är lika mkt att mocka och mata, då kan det bli lättare. Eller?

Det är inte det att jag är lat eller inte vill jobba. Jag vill jobba! Jag vill ha saker att göra! Jag klarar bara inte allt det tunga, jag gör inte det! Jag vill så gärna vara stor och stark, men jag är inte mer än det jag är just nu.

Jag får inse fakta, packa väskan och se vart framtiden tar mig.


Puss,

WilmaVictoria-



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaha okej! Trivs du med linjen? Min syrra heter Julia och går natur. :) Vi har våra hästar i Marieby, så vålbacken blir närmast för oss. :) Har du egen häst? Pendlar du varje dag?

2009-12-27 @ 00:23:03
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0