Cuz i Can

Tänkte bara slänga upp ett onödigt inlägg såhär på morgonkvisten, bara för att jag kan lixom!
I <3 Michelles internetgrej!

Lisa var här imårse och lämnade en lasagne i kylen till oss. Den ser jättegod ut!! :) Ingen matlagning ikväll alltså, då hinner jag kanske ut och röra på mig lite innan det blir mörkt.

Idag ser det ut såhär (så vitt jag vet nu):
- Inget regn.
- Inga gäster.
- Onsdag.
- 2 december.
- Ingen mockning. (Vi tänker ändå halma in mer..)
- Nysmord utrustning.
- Nystädat rum (Det gjorde vi igårkväll. Duktigt va?)



Vad gör vi då?

Vad jag kan komma på att vi kan göra:
- Ändra skyltarna på boxarna till hästar som flyttats runt.
- Fixa skyltarna i sadelkammaren i namnordning.
- Rida massa hästar eftersom bara 2 gick igår.
- Klä julgran, om Oliver fixar en...
- Kolla om det behövs någon hjälp inför dinnerpartyt imårrn.
- Fråga om någon kan skjutsa oss till socialkontoret, och sen skaffa bankkort.
- Noppa ögonbrynen.
- Kollar på film och äter popcorn vid en brasa i The Den?

Det var nog allt jag kunde komma på. :)


Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige (och Kajsa i Tyskland!).

Puss,

WilmaVictoria-



Ps, Conor hälsar!



Kommentarer
Postat av: tant Anna

Ååååhhhh CONOR!!! Give him a pepparkaka! Sweetie pie!

2009-12-05 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0