Bad days

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera, men jag har varit lite i en lågperiod.


Det känns som att vi gör allt här efter hur vi lärt oss att göra det, men ändå är det fel. Han ser bara allt vi gör "fel" och de saker vi glömmer, men inte allt vi faktiskt gör. Han glömmer bort att vi inte vet allt här än! Det är lite jobbigt.

Jag har tex ridit Lee 3 gånger sen jag kom hit, och ändå är det mitt fel att han är "bortskämd" och att en gäst ramlade av honom häromdan. Även fast han gick asbra i måndags när jag red honom, och det är första gången Oliver sett mig på honom. Men igår var Leer dum i huvet och då var det för att jag inte har ridit honom riktigt. Suck.


Anyway, börjar bli lite trött på allt. Dethär kanske inte är rätt ställe för mig alla gånger?
Vart är "rewarding" i "It's hard work but also very rewarding".
Är det att rida ut? För det har jag hästar hemma att göra med.
Är det crosscountryn? För den är inte så jäkla kul längre faktiskt.
Är det hunten? Den hatar jag. Det är som att belöna en vegetarian med kött!!



Jag får inte ut särskilt mkt här längre. Jag kan alla hästar nu, och jag kan alla linjer på crosscountryn. Nu då..?

Dagens....

Dagens mående:

Fed up.

Dagens väder:
Sol, moln, men ingen regn.

Dagens person:
Kim. Så jäkla härlig! Henne vill jag bo hos.

Dagens saknad:
Mamma

Dagens finaste:
TipToe



Dagens låt:
Eleni Mandell - Forget Me

Forget me your on your way
We don't have to stay in touch
We may remember someday
Til' then it doesn't matter that much

Forget the tears we cried
Forget the good times too
Forget the pain inside
I know there's somebody waiting for you

Someday I'll have to wonder
And dreams may cloud the truth
But if you promise me
I'll promise I'll forget you too

Forget me and don't look back
There's gold at the end of the rainbow
We both have to follow our paths
Hold tight, now let it go

If you don't look away
You may find
That the past isn't far behind

Someday I'll have to wonder
And dreams may cloud the truth
That if you promise me
I promise I'll never forget you

Forget the tears we cried
Forget the good times too
Forget the pain inside
I know there's something great wating for you


The end.

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Om man aldrig sjunker riktigt lågt

kan man aldrig flyga riktigt högt!



Vem vill leva på en jämn ospännande linje?



Du är den underbaraste tjej jag känner

Att du är min dotter gör mig otroligt stolt!



Men din godhjärtade ambitiösa personlighet betyder

INTE att du inte får säga ifrån.

Du har tillräckligt med dignitet och pondus för att

få ur dig relevant fakta.



Sätt ner foten så det skakar lite i backen.

Ta ingen skit.

För då kommer Mamma Lejon farande. (Ryyyt, klös,klös och bit i håret!!)



Loving Proud



Mami <3

Postat av: tant Anna

ojoj, Oliver måste akta sig! Å du, när jag kände mig låg lyssnade jag på Gyllene Tider och det riktigt högt. Kämpa på!

2009-12-11 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0