The Sweet Escape

Det här blir första inlägget i min nya blogg som jag bara kommer skriva i under min tid på Irland.
Både för att ni där hemma ska kunna hålla koll på mig, och för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vad jag gjorde, haha!


För er som inte vet vad jag ska göra så ska jag berätta:
Jag ska åka till ett ställe på Irland som heter Flowerhill. Det ligger ca 20 mil väster om Dublin om jag lyckades tyda kartan rätt. Så tro inte för mkt på det. Där ska jag iaf jobba med hästar på ett ställe som tar emot gäster som kommer för att rida och ha lite semester.


Jag får sällskap av en tjej från Stockholm som heter Rebecca. Jag känner henne inte, men hon verkar jättepositiv och snäll så det blir nog jättebra. Hon har också en blogg, www.galwaygirl.wblogg.se , så där kan ni läsa lite mer om jag blir dålig på att uppdatera. Eller om ni bara inte kan få nog av historier från den gröna ön!


Jag är jättepeppad. Så peppad att jag inte ens har hunnit få riktig resfeber än, om man bortser från när klockan var en timme från avfärd. Då hade jag panik i 15 sekunder, men nu är det bra igen. Det är packnignen som har varit det stora problemet.. Hur packar man för 8-10 månader på ynka 28 kilo!?


Puss! 


WilmaVictoria -


Kommentarer
Postat av: mormis

Hej mormis här i gen. Glömde att säga att e-typen långhårskrull ska till dublin, han håller på med att rädda hundar från att avlivas mest valpar. Det finns mycket vildhundar i irland. Stämmer det?. Take care. Love you very mycket. puss o kram,kram mormis från the big city off lindesberg Swede

2009-11-21 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0