Stupid, Stupid SweBus!!

Nu är jag ganska arg på SweBus! Eller, nej det är jag inte, men jag borde vara!

Enligt dom skulle jag tydligen åka buss från Sundsvall till Stockholms Central,
sedan från Centralen till Uppsala (som jag åkte igenom på vägen dit),
och sen från Uppsala tillbaka till Stockholm, men till Arlanda den gången.

Varför?

Jag vet inte.


Jag pratade med busschauffören i Gävlebro (?) när vi hade bensträckare och sa att jag skulle till Arlanda,
och då sa han att han kunde svänga förbi och släppa av mig där på vägen. Även fast bussen egentligen inte ska gå där.

Hur snällt är inte det?
Han är dagens häjlte, helt klart!!

Bara han inte glömmer bort det nu.. Jag tror att jag ska gå fram och påminna honom!


Puss!


WilmaVictoria -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0