Solitaire

2009-11-14
18:57:54

Jag förstår att alla döööör av längtan efter att få veta vad jag gör på kvällarna, efter att jag skrivit min blogg. Och det kommer ni dö av, för det är hemligt! :D:D:D

Närå! :)

Jag stänger mitt worddokument, och går ut och uppdaterar om jag orkar. Annars sparar jag det till dagen efter. Sen lägger jag mig i sängen och spelar harpan på datan i en evighet tills jag somnar, och lyssnar på musik. Oftast Mando Diaos låt Ringing Bells, den är så himla skön!! Jag lägger in den här under sen om jag kommer ihåg.




När vi ändå är inne på musik så kan jag länka till låten jag lyssnar på när jag mockar, Morning miss Lisa av Sugarplum Fairy. Svensk musik is the shit! ;D Och jag lyssnar givetvis bara i ena örat! Lite koll måste man ju ha.




Harpan var det ja! Det går ju sådär...


(spelade omgångar: 12, vunna: 0 )


(poäng: 0 , Tid: 51 sek, Spelade omgångar: 38, Vunna: 3, Andel vunna: 7%)


En bild säger mer än 1000 ord heter det va? Men jag kommer vara grym snart ;)!



Ibland går det faktiskt bra också! :D


Aja...

Jag blir jättetrött runt 7-8 redan, och efter 9 sover jag oftast. Klockan ringer 07.20.
Men man behöver all sömn! Jag sitter inte stilla en stund på en vanlig dag här.
Jag älskar förresten att jag äntligen kan sova! Paniken jag har när det är skola är helt borta, för här vet jag oftast vad som händer, och ingen bedömer mig på samma sätt känns det som. Här har jag kontroll över alla rutiner och inga överraskninger är för svåra. Att försöka är nog!

Inget mer sova-5-timmar-per-dygn här inte!! :) I love it, jag har nog inte sovit riktigt på så länge jag kan komma ihåg. Jag vill aldrig gå till skolan igen!!!:D

Puss!

En utvilad, men samtidigt helt utarbetad, WilmaVictoria -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0