Probably a cheap sheepdog...

Idag var allt som vanligt på morgonen. Förutom att Oliver är mycket gladare nu!
Vi gav alla ensilage och sen åt vi frukost. Vi har blivit müslitjejer, haha!

När vi åt frukost så satt jag så att jag såg ut på den instaketade vägen upp mot gården.

Jag kollar upp en gång. - Tomt.
Kollar upp en andra gång. - En av gårdshundarna.
Kollar upp en tredje gång. - Tomt.
Kollar upp en fjärde gång. - En hel flock med får är påväg in på gården!!

Det enda jag fick ur mig var "oj", och när Oliver såg min blick kollade han ut,
och sen sprang han!

Kollar upp en femte gång. - Bonden.
Kollar upp en sjätte gång. - Vallhunden. Väldigt dålig vallhund måste jag säga!



EUUUUUUUUUUUUW, jag åt precis en godis jag köpte idag!! Jag läste bara "real fruit juice", och såg inte att det var typ halstabletter/munluktagott - med jordgubbssmak! Det äckligaste någonsin. Och någon jordgubbsgegga i mitten. Det här går inte, jag får skriva klart sen.
'

Jordgubbspuss!

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Tänk vad talande din blick kan vara =)

2009-11-14 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0