I'm the new Sherlock!

2009-11-14
19:13:54

Jag var totalt cool idag!!

Efter frukosten ville jag testa att ansluta till Internet igen, så jag satte mig i fönstret och försökte tills jag kom till lösenordet. Jag testade Oliver, Walsh, Galway, E.Q, 0000, 1234, och tuuusen andra innan jag kom på det ultimata: HORSE!
Det gick faktiskt, men det var för svaga signaler så det gick inte att göra ngt ändå. Erkänn ändå att jag är ganska skillad? Skillet är mitt andranamn ;)!

Oliver ringde dom som har hand om internetet och dom sa att det inte funkade än, så vi slösade bara våran egen tid på att försöka... Jag har alltså hackat mig in på någon annan gårds internet!

Det bra: Jag är superskillad. Och så ska dom fixa internetet nästa vecka. :)

Det dåliga: Grannarna bor för långt bort....



Over and out!

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Värsta hackern!! Go girl!!

2009-11-14 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0