I'm in Dublin!

Nu är jag äntligen framme i Dublin.
Sitter och väntar på Rebecca, hennes flyg ska komma om typ en och en halv timme så jag passar på att blogga lite nu. Än så länge känns det inte att jag är utomlands, alla flygplatser ser ju likadana ut...

Jag är inte så trött som jag tordde att jag skulle vara.
Jag menar, jag kom ju till Arlanda jättetidigt igår (tack välrldens bästa chufför!) så jag fick sitta och vänta hela kvällen och natten innan flyge gick 06.20. I Köpenhamn var det inte så mycket väntan, det var skönt.
Det är lättare än man tror att flyga!

Alla mina väskor är på plats iaf, så nu är det bara att vänta. Jag är ganska bra på det! :)

Jag är jättepeppad på att få träffa Oliver (och alla hästarna, hehe) och jag är faktiskt inte ett dugg nervös!
Hade jag inte haft så tunga väskor så hade jag nog tagit en tidigare buss och gått runt och tittat lite i Ballinasloe och vänta på Rebecca där. Men som sagt..väskorna!

Jag tror att jag ska ockupera en handi-toalett och byta tröja och borst håret lite. Min tröja är så himla varm!! Och så tror jag att Rebecca (och Oliver) kan hitta mig lättare om jag tar på mig en rödrandig ist för en svart tröja.. Eller?

Måste äta något också..jösses!
Hoppas det finns internet på bussen :).

Puss!

WilmaVictoria -


Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken härlig känsla att chatta med dig när du sitter där på flygplatsen! Det är som du fortfarande var kvar i huset =).



Kommer att följa din blogg slaviskt och bli lika grön som ön i ansiktet av vill-åxå-känslor.



Love you madly! <3



Mami

2009-11-07 @ 13:28:14
Postat av: Jane

Får du aldrig ledigt så du kan blogga?? Jag har varit inne en miljon gånger (ursäkt att springa från bokföringen..) och kollat. No nothing =(



-Nästa gång kanske?



<3

2009-11-08 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0