Ergonowhat?

Någon som har en bok om ergonomi över skulle kunna få skicka över den till Irland!



Här på den gröna ön har dom bara grepar och sopar som är för dvärgar, dom når mig till hakan. Är det någon som har en aning om hur jobbigt det är att sopa en oändlig stallplan med en sån? Plus att det bara är en av de tre sopar jag har hittat som är hel. Och greparna väger typ 5 kilo styck som sagt.

Och. Alla tusen olika sorters lås på alla boxar är ju som gjorde för att kapa fingrarna av sig.



Over and Out, nu ska jag gå och sopa något.


- WilmaVictoria

Kommentarer
Postat av: tant Anna

men jag sa ju att du skulle ta med en aubiosegrep!!!!!

2009-11-13 @ 14:17:03
Postat av: Jane

Hehe, ska förbi Dille idag och se vad jag kan göra!!



=)

2009-11-13 @ 15:34:02
Postat av: Jane

Hm, det verkar som vi får uppfinna och ta patent på lätta halmgrepar med LÅNGT skaft själva. Det verkar helt enkelt inte finnas.

Mysko.



Ska genast börja uppfinna!!

2009-11-14 @ 10:10:27
Postat av: Jane

Hm, det verkar som vi får uppfinna och ta patent på lätta halmgrepar med LÅNGT skaft själva. Det verkar helt enkelt inte finnas.

Mysko.



Ska genast börja uppfinna!!

2009-11-14 @ 10:10:58
Postat av: Wilma

Anna: ja , jag skulle ha lyssnat bättre...Men tänk vilka snygga armar jag kommer få nu! ;D



Mamma: Haha ja, tänk vad rika vi kommer bli :D:D:D:D!

2009-11-14 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0