Bring Danger to Me

2009-11-23
12:39:50

Usch, nu gillar jag inte vädret här! Alldeles för mkt regn och blåst, och så ska det tydligen fortsätta hela veckan... Blä.

Idag har inte varit en sån speciell dag. Vi gjorde allt vi gör på morgonen som vanligt, tjockade i oss müsli som vanligt och gick ut igen som vanligt. Som vanligt.

Sen sadlade vi 6 hästar till gästerna som vanligt och mockade lite grann. Som vanligt.

Sen fick vi sitta ute och vänta på att slöhögarna skulle pallra sig tillbaka som vanligt och sen hjälpte vi dom av med sakerna och tog hand om träns och sadlar. I regnet som vanligt.

Vi täckade på hästarna som vanligt och sen gick vi in och käkade våran vanliga mackalunch och frös en stund. (Som vanligt?)

Nu ligger jag i min säng och ska snart ut och rida Wilson och ta Latté till sjön. Får se om jag ska rida Clint också. Bläää, bara tråkiga hästar idag! :(

Jag vet förresten inte om allt "som vanligt" är bra eller dåligt än.
Bra som i "Vi har kommit in i rutinerna."
Dåligt som i "Det händer inget." (Det är ju "vinter" så...)

Puss,

WilmaVictoria (som vanligt) -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0