A Bananabox from Sweden

Tihii, igår fick jag en bananlåda från Sverige!






Det var mamma som hade skickat:

- Polotröjor.
- Gummi/NeoprenRidstövlar (DET behövdes).

 
- Min andra hjälm.
- Lösgodis såklart.

- Två påsar Kött&Grillkrydda.
- Två påsar Aromat.


- Två rör Berocca.
- Vitaminer&Mineraler (pasta innehåller tydligen inte så mkt sånt..).
- 2 Collegetröjor.

- 1 ny urmysig dragkedjetröja + en gammal.
- Tjockstrumpor.

Och säkert ngt mer jag inte kommer på...

Idag fick jag ett liiitet paket med ett par arbetshandskar och två par superbra ridvantar (BackOnTrack? :o ). Plus ett litet gulligt kort. :)

Nu ska jag gå och äta och krydda med våra nya kryddor!

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Jösses vad fort brevet med handskarna kom fram!



-Super!



Love You Madly



Mami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0